Společnost


EURONICS ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#3425Vrácení tabletu a neuznané vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2014, před 10 lety

Anička Labajová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 6.6. jsem v prodejně v Chebu koupila synovu tablet GoClever tab terra 70L, tentýž den jsem se do prodejny vrátila s tím, že ho chci vrátit, protože se mi zdál poškrábaný (nakonec nebyl byla to folie) a nešel nabít - nereagoval. V prodejně mi bylo oznámeno, že jsem si ho objednala, protože na prodejně nebyl a museli mi ho objednat a tudíž ho nemůžu vrátit, ačkoliv to bylo do 48hodin a že ho musíme doma nabít. Pokoušeli jsme se to udělat, fungoval chvíli a opět nereaguje. Měla jsem pravdu, že mi měli být vráceny peníze? Mám tedy teď tablet reklamovat? Děkuji Labajová


Produkt

Dotykový tablet GoClever tab Terra 70L


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému