Počet nahlášených stížností: | 65 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 6.6. jsem v prodejně v Chebu koupila synovu tablet GoClever tab terra 70L, tentýž den jsem se do prodejny vrátila s tím, že ho chci vrátit, protože se mi zdál poškrábaný (nakonec nebyl byla to folie) a nešel nabít - nereagoval. V prodejně mi bylo oznámeno, že jsem si ho objednala, protože na prodejně nebyl a museli mi ho objednat a tudíž ho nemůžu vrátit, ačkoliv to bylo do 48hodin a že ho musíme doma nabít. Pokoušeli jsme se to udělat, fungoval chvíli a opět nereaguje. Měla jsem pravdu, že mi měli být vráceny peníze? Mám tedy teď tablet reklamovat? Děkuji Labajová
Dotykový tablet GoClever tab Terra 70L
Vrácení peněz
|
Tweet |