Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#34274ODSTÚPENIE OD ZMLUVY A ZRUŠENIE PRÉMIOVÉHO ČLENSTVA

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2019, před 5 lety

Igor Šuša

Znění stížnosti

Dobry den, chcem zrusit ucet a premiove clenstvo na www.be2.sk . Zrušenie premioveho členstva na stranke nie je možne,a na email zaslany na zakaznickyservis@be2.cz mi odpovedal robot ze sa mi ozvu do 5-tich pracovnych dni, ale ked som si precital o tej spolocnosti chcel som racej uzaj Vam napisat lebo mam pocit ze sa tym emailom nic nevyriesi.

Chem zrušiť premium, uplne vymazať ucet, vratajuc mojich osobnych udajov fotky a cisla mojej karty.

Ďakujem veľmi pekne za pomoc!


Požadované řešení

ODSTÚPENIE OD ZMLUVY , ZRUŠENIE PRÉMIOVÉHO ČLENSTVA


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému