Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Zaregistroval jsem se na této stránce a vybral si měsíční trial, u kterého jsem svým nedopatřením přehlédl velmi malým písmem napsané, že se zavazuji na automatické prodloužení o půl roku.
V rámci 14 denní lhůty, jsem provozovatele obeznámil se svým úmyslem odstoupit od smlouvy, ale i přes to, že jsem mu zaslal dopisem podepsané odstoupení, on toto odstoupení "nedostal" a po měsíci mi byla z účtu stržena částka za půlroční Premium účet.
Takto neoprávněné peníze jsem nechal svou banku reklamovat, ale došla mi od něj výhružná zpráva, že pokud ihned neuhradím, co jim dlužím (poplatky plus půlroční předplatné) tak předají dlužnou částku k vymáhání.
Z preventivních důvodů jsem částku zaplatil v termínu, ale zároveň se mi nevrátila původní platba s tím, že mi došlo vyjádření od mojí banky, že banka zřizovatele mou reklamaci zamítla, takže peníze zůstaly na účtu zřizovatele.
Takže v tuto chvíli je na účtu společnosti intradate
přibližně 2400 Kč za půlroční premium účet, které mi byly strženy neopodstatněně,
přibližně 2700 Kč (půlrok + poplatek jejich bance za zamítnutí reklamce).
A když se snažím svých peněz dobrat, odpovídá mi automat pomocí předepsaných, gramaticky chybných zpráv.
Není možné kontaktovat nikoho konkrétně.
Prémiový účet na seznamce
Navázání kontaktu s živým člověkem a navrácení finančních prostředků.
|
Tweet |