Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:102
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#34386Nehoráznost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2019, před 4 lety

Marie Hanzlíková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 13.7.2019 v 19:15 hod jsem s autobusem od Vaší firmy jela z Benátky Mestre do Prahy. Bohužel jsem nebyla spokojena a to z více důvodů.
První problém nastal už při nástupu do autobusu. V tu dobu v Benátkách hrozně pršelo a padali kroupy. Zastávky nejsou zastřešené a když autobus přijel a my chtěli nastoupit tak nám bylo od řidiče autobusu řečeno, že máme počkat a nechal nás na dešti a kroupách stát 10 minut zatímco on čekal vevnitř ve dveřích v buse a neustále jenom říkal "momento" a kontroloval jestli ještě prší (nechtělo se mu do deště, ale zákazníky tam klidně nechal stát). Po tom co jsme nastoupily úplně promočení nám řekl, že si máme sednout kde je volno. My ale měli zakoupené místenky na určitá místa. Když jsme po řidiči chtěli, aby lidi kteří nám sedí na místě přesunul, začal nám říkat že si máme sednout někam jinam, tam kde je místo. Tudíž jsme museli lidi na našich místech sami přesunout(samozřejmě že se přesunout nechtěli). Další problém nastal během cesty. Chtěli jsem si sklopit sedačky, bohužel jsme zjistili, že to nejde. Za našima sedačkama seděla nějaká paní s cca ročním dítětem a s autosedačkou (paní tam vůbec sedět neměla, do autobusu s námi nastupovali lidé, kteří měli zakoupené místenky za námi ale paní se odmítala přesunout). Tudíž kvůli autosedačce nešla sklopit sedačka, takže ani osoba přede mnou si ji sklopit nemohla, protože by mě úplně uvěznila. Když jsem si na to stěžovala řidiči, který (světe div se jezdí mezinárodní trasy a dálkové spoje neumí ani jeden celosvětově uznávaný jazyk) mluvil pouze italsky mi na to řekl a dokonce na mě zvyšoval hlas, že jestli se mi to nelíbí tak že mě na příští zastávce vysadí. To nemluvím ani o tom, že nebyl funkční záchod a že to v buse smrdělo že by se člověk málem po....
Zaplatila jsem si plnou jízdenku a cesta byla velmi nepohodlná díky autosedačce za mojí sedačkou, tudíž jsem byla znevýhodněná.
Pokud provozujete mezinárodní dopravu toto by jste si neměli dovolit. Po cestě s Vámi Vaší, firmu rozhodně nikde nedoporučím a už s Vámi rozhodně jezdit nebudu. Velice jste mě zklamali a měli by jste se zamyslet nad tím jaké služby provozujete.

s pozdravem

Marie Hanzlíková


Požadované řešení

vrátit peníze


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2019 11:58, před 4 lety

Pokud spotřebitelka zakoupila do daného spoje určitá místa k sezení, je společnost povinna plnit dle smlouvy, tedy poskytnout přepravu na zakoupených místech k sezení. Pokud místo neposkytla, pak není oprávněna si účtovat příplatek k běžné jízdence.

Spotřebitelka je dle přepravních podmínek oprávněna podat u společnosti FlixBus CZ s.r.o. stížnost a požadovat vydání bezdůvodného obohacení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2019 14:04, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.