Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:519
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#34416Nesprávné vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2019, před 5 lety

Josef Hlinomaz

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes 26.7.2019 pozdě odpoledne jsem platila na prodejně Penny Market v Hustopečích u Brna nákup v hodnotě 487 Kč. Paní prodavačce jsem zaplatila 1000Kč (tisícikorunou) a k mému zděšení mi bylo vráceno pouhých 13Kč. Mé upozornění, že jsem platila tisícovkou bylo odbyto arogantní odpovědí " tady mám napsaný na účtence 500 ". Další hádku jsem raději vzdala a peníze oželela. Ať už to bylo omylem nebo (a to by bylo úplně nejhorší) záměrem už nezjistím. Nevím jestli jste se někdo ve zmíněné prodejně stal obětí stejného podvodu, ale alespoň si dávejte pozor. Já už si ho dávat nebudu,protože do této prodejny už nikdy nevkročím!!!


Požadované řešení

Řešení nepožaduji, peníze jsem oželela.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému