Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:251
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34424Problém s doručením, vadná komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.07.2019, před 5 lety

Petr Wittmayer

Znění stížnosti

Dobrý den,
To ze geis má špatnou pověst a špatně doručuje vím už dlouhou dobu. Nicméně co se mi děje teď přesáhlo už dost hranic.
Objednávka ze Slovenska přišla do Liberce v dobrém čase s plánovaným doručenim v pondělí 22.7. . Tam je to v pohodě. V pondělí jsem celé dopoledne doma. Nic. Žádná SMS. Žádný telefon. Nic.
Úterý - jedu do Německa. Telefon jestli jsem na adrese, že tam už jsou.
Volám, že jsem mimo ČR, že mohli zavolat nebo napsat SMS. Pán evidentně naštvaný že si zajel ke mně. Není můj problém. Dále volám že budu doma ve středu a čtvrtek. Dozvěděl jsem se že tedy ve středu. Udělal jsem si volno.
Nic. Opět bez jejich komunikace z jejich strany jak ve středu tak ve čtvrtek. Ve čtvrtek už volám, jak to vidí.
Odpovědi mi je, že se jim to nepovedlo zahrnout do trasy a že až v pondělí.
Tak jim vysvětlují že by bylo lepší dnes (v ten čtvrtek) nebo v pátek po 16:00 kdy jsem na adrese. Opět, co tahle mne informovat? Nic
Telefon v pátek kolem sedmé ranní. Což není úplně komfortní když máte pracovní povinnosti s podnikem který zavírá po pulnoci.
Privezem to ve 1200. Tak jim říkám že jsem jim volal včera, že budu mimo adresu. Tak v pondělí. To už jsem vypenil a to jsem ani neřval. Jen jsem zvýšil hlas u slova 'tyden've chvíli, kdy jsem si po právu ztezoval na jejich způsob doručení. Odpovědi mi bylo :'nekricte na mne jinak budete mít problémy, jak ze se vůbec jmenujete?'
Takže, sluzby od geisu už nikdy.


Produkt

Balíček


Požadované řešení

Doručit v čas a nebo alespoň komunikovat a slušně se domluvit.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému