Společnost


Sportsdirect.com Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:50
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#34451Klamavé a velmi sprosté a arogantní jednání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.07.2019, před 5 lety

Dagmar Pardubická

Znění stížnosti

Dobrý den,

v neděli dne: 28/7/2019 jsem byla na Zličíně kupovat pro přítele k narozeninám oblečení.Nakoupila jsem za cca 2000Kč a u poklady jsem se prodavačky 2xp tala,zda to lze vše vyměnit kdyby z toho bylo něco partnerovi malé. Prodavačka jménem: Maria řekla že žádný problém s tím není že mohu přijít a do 14 dní vyměnit.Řekla jsem děkuji a že jinaak přijdu.

Dne: 29/7/2019 den poté jsem přišla vyměnit dvoje kraťasy značky: Pierre Cardin, že partnerovi jsou malé a u poklady mne bylo sděleno, že to jsou plavky.Říkám prosím, jaké plavky.Já to kupovala jako kraťasy a máte to na stojanu s kraťasemi a vubec tam nikde není označeno že to jsou plavky.Sl.jménem Maria že mi zavolá manažera prodejny a ten teda tak sprostý a to jsou plavky nic Vám nevyměním a těšilo mne...Já,říkám jak to semnou mluvíte proboha?A jak je možné, že když jsem se včera slečny ptala zda je možná výměna tak říkala bez problému a že pokud nevyberu, že peníze nevrací, že mne to nahraje na kartu tu danou sumu....Tak proč lžou zákazníkovi?Odpověď jsem nedostala nýbrž pan ,,manažer" doslova předemnou utekl a slečna červená až za ušima a zapírala....

Podotýkám že kraťasy jsou v orginálním balení s visačkama a vším jak bylo prodáno a po 24h jsem chtěla zboží jen vyměnit a s tímto jsem se potázala, kde mne doslova s prodejny vyhodili...

Když se dívám na účet, tak ani na účtu není uvedeno, že jsou to plavky.Je tam doslova Short = kraťasy.


Produkt

Jedná se o kraťasy: Pierre Cardin C Mid L Short 2kusy a číslo modelu: 35220722470, 35220708510


Požadované řešení

Požaduji pouze výměnu za větší velikost a pokud by nebyla větší velikost tak výměnu za cokoliv jiného popřípadě nahrát danou částku za kraťasy na jejich dárkovou kartu.

A vůbec nepochopím jak takto arogantní a sprostí lidi mohou v tomto obchodě dělat, že je někdo vůbec přijme a podávat zákazníkovi klamavou a lživou odpověď co se týká výměny, kde je i na účtence jasně napsáno že jsou to kraťasy.

Děkuji za vyřešení a doufám, že i tito prodavači a manažer prodejny zda se to tak dá nazvat...se poté zákazníkovi omluví za falešné podávání informací.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému