Společnost


Zboží ze skladu s.r.o.

Počet nahlášených stížností:224
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34469Zaplacené, ale nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.07.2019, před 5 lety

Gabriela Jiránková

Znění stížnosti

12.7.2019 jsem objednala hračku a hned ten den ji uhradila. 25.7. jsem platbu (mou chybou) uhradila znova. Takže 2x uhrazeno a do dnešního dne žádná odezva. Maily se mi vrací, psala jsem i na jejich kontaktní formulář, ale bohužel nikdo nemá tolik slušnosti, aby se ozval. Přeji si zaslat zboží a vrátit 1 platbu.


Produkt

Plyšová hračka - kočka se sušenkou SELLWORLDER


Požadované řešení

Ocenila bych, kdyby mě někdo kontaktoval, takto se určitě solidní firma nechová. Poté zaslání hračky a vrácení jedné platby (zaplatila jsem omylem 2x).


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému