Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:220
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34483Neoprávněně naůčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.07.2019, před 5 lety

Kateřina Palaščáková

Znění stížnosti

Dobrý den,

mám stížnost ohledně dovolené na Djerbe v termínu 19.7.-31.7.2019. V tomto termínu máme dovolenou zapsanou ve smlouvě. Odlet domů je dnes 30.7. ve 21:50 hod. Přicházím o jeden den dovolené, což není samozřejmě vina CK, je to dle letadla, tomu i rozumím. Každopádně z pokoje mě vyhodili ve 12:00, což je také normální postup, ale v případě, že mám zájezd do 30.7. Jelikož tomu dle smlouvy tak není, žádala jsem recepci o ponechání pokoje do večera, jelikož hotel je zaplacen do 31.7. Recepční zavolal delegáta, který na mě zvyšoval hlas s tím, že tomu tak není, nakonec přijel a když jsem mu ukázala emailovou konverzaci se smlouvou, uznal, že mám pravdu a pokoj nám nechali. Po příchodu z pláže jsem měla pod dveřmi dopis, že musíme zaplatit za pozdní check- out. Tak jsem opět taslala delegátovi email, na který už neodpověděl. Když jsme odevzdali klíč, bylo nám řečeno, že poplatek musíme zaplatit, tak jsem nechala zavolat delegáta, který mi řekl, že zástupci CK v Praze o tom nic nevědí a poplatek opravdu musíme zaplatit. Když jsem mu vysvětlovala, že máme na pokoj bezplatně nárok, křičel na mě a zastrašová nás, že autobus nás na letiště neodveze a že neodletíme. Na základě těchto výhružek byl přítel nucen vybrat peníze a poplatek zaplatit. Delegát se rozčilová, že tohle není jeho práce řešit naše problémy, že to je náš problém a že má vysokou školu a tohle řešit opravdu nemíní. To stejné, když jsme do hotelu přijeli, chtěli po nás poplatek 7 euro za osobu, na Djerbě jsem byla popáté, nikdy po mně nikdo platit nic nechtěl, teď ano. Když jsem se ptala za co to je, recepční zavolal delwgátovi, který mi řekl, že je to povinný poplatek, už neřekl, o co se jedná. Takže jsem zaplatila pokoj, kde jsem každý den musela říkat o čisté ručníky, jelikož uklízečky staré odnesly a nové nedodaly, o tosletním papíru ani nemluvím. Tento zájezd bych chtěla reklamovat, jelikož popis zájezdu realitě neodpovídal. Především počtem dnů, jelikož měl být do 31.7., ale odket z Djerby je již 30.7.2019. Až se nějdo bude mou reklamací zabývat doložím příslušné dokumenty a doklady o taplacení zmíněných položek.


Požadované řešení

Požadovala bych zpět odpovídající částku oeněz za den, který se neuskutečnil a finanční náhradu, kterou jsem musela navíc zaplatit.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému