Společnost


MADDANA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34502Nevráceny peníze za vrácené zboží (po několika domluvených termínech)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2019, před rokem

Jiří Kolář

Znění stížnosti

Dne 18.2. jsme na dobírku obdrželi objednané krepové povlečení TINA šedá (6 ks) - tudíž i zaplatili - 2.789,- Kč.
Protože povlečení neodpovídalo vyobrazenému, dodané zboží jsme vrátili, informovali jsme (jak telefonicky, tak písemně) pana Ing. P. J., že vracíme a ten přislíbil vrácení peněz. Ani po několika urgencích toto nebylo splněno. Nyní již telefonní kontakt uvedený na jeho stránkách je zrušen a s panem J. není možno se spojit.


Produkt

Krepové povlečení TINA šedá 1x140x200, 1x70x90 (celkem 6x) za 2789,- Kč


Požadované řešení

Vrácení peněz (dodržení dohody), zboží bylo vráceno


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2019 20:24, před rokem

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat navíc zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2019 06:51, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.