Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
mám velmi špatnou zkušenost.
Před cca 2 měsíci jsem reklamovala chytré hodinky, které jsem koupila jako dárek. Zanedlouho přestaly fungovat, tak jsem se rozhodla pro reklamaci.
Objednávka byla uskutečněna 9.12.2018.
Dne 31.1.2019 jsem napsala mail, jakým způsobem bych mohla reklamaci provést a ještě ten samý den mi bylo odpovězeno. To byla od nich bohužel poslední zpráva. Hodinky začali pak zase na chvilku fungovat, ale pak zase ne, tak jsem je zabalila a i s dopisem zaslala na reklamaci dne 30.4.2019 (podací lístek z pošty mám stále doma).
Od té doby i přes několik mailů co jsem poslala a ptala se na nějaké info o reklamaci jsem začala psát i maily, že bych prosila vrácení zboží i peněz za poštu, ale do dnešního dne (2.8.2019) jsem nedostala žádnou odpověď. Prostě nic. Už ztrácím trpělivost...
Hitmall.cz - Chytré hodinky Relogio Y696
Vrácení peněz spolu s náklady na poštu.
O zboží již zájem nemám z důvodu chování k zákazníkovi ze strany prodejce...
Takhle nemám ani peníze a ani zboží, za které jsem zaplatila
|
Tweet |