Společnost


Lateria Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#34564Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2019, před 5 lety

Klára Zajacová

Znění stížnosti

Dobrý den,
mám velmi špatnou zkušenost.
Před cca 2 měsíci jsem reklamovala chytré hodinky, které jsem koupila jako dárek. Zanedlouho přestaly fungovat, tak jsem se rozhodla pro reklamaci.
Objednávka byla uskutečněna 9.12.2018.
Dne 31.1.2019 jsem napsala mail, jakým způsobem bych mohla reklamaci provést a ještě ten samý den mi bylo odpovězeno. To byla od nich bohužel poslední zpráva. Hodinky začali pak zase na chvilku fungovat, ale pak zase ne, tak jsem je zabalila a i s dopisem zaslala na reklamaci dne 30.4.2019 (podací lístek z pošty mám stále doma).
Od té doby i přes několik mailů co jsem poslala a ptala se na nějaké info o reklamaci jsem začala psát i maily, že bych prosila vrácení zboží i peněz za poštu, ale do dnešního dne (2.8.2019) jsem nedostala žádnou odpověď. Prostě nic. Už ztrácím trpělivost...


Produkt

Hitmall.cz - Chytré hodinky Relogio Y696


Požadované řešení

Vrácení peněz spolu s náklady na poštu.

O zboží již zájem nemám z důvodu chování k zákazníkovi ze strany prodejce...

Takhle nemám ani peníze a ani zboží, za které jsem zaplatila


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému