Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3208
Z toho za letošní rok:35
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#34625Jednání a nedoručení zásilky adresátovi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 minut 40 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
06.08.2019, před 5 lety

Jana Dekařová

Znění stížnosti

2.8. jsem podala doporučeně zásilku. Přes aplikaci jsem se dne 6.8. podívala, zda je zásilka doručená a k mému údivu poslední stopa je na stále poště, kde jsem ji podala. Po telefonátu na poštu mi bylo oznámeno, že musím podat reklamaci, MUSÍM? Kdybych se na toto nezeptala a neinformovala se, kde zásilka visí, tak by se dělo co? Bylo mi řečeno, že někdy by se asi na to došlo..??

Paní na telefonu má při každé komunikaci, spoustu připomínek, má velmi zvláštní negativní styl..

Reklamaci jsem raději podala pře portál Centrum reklamaci CP.


Produkt

RR822611200CZ


Požadované řešení

Dodat zásilku tam, kam jsem ji poslala a co nejdříve - doporučeně znamená OBRATEM, což se nestalo.. Jméno pracovnice jsem přeslechla..Jde mi o princip a na nějaké nálady pracovníků pošty asi nikdo není moc zvědavý..


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému