Počet nahlášených stížností: | 3208 |
Z toho za letošní rok: | 35 |
Stále v řešení: | 0 |
2.8. jsem podala doporučeně zásilku. Přes aplikaci jsem se dne 6.8. podívala, zda je zásilka doručená a k mému údivu poslední stopa je na stále poště, kde jsem ji podala. Po telefonátu na poštu mi bylo oznámeno, že musím podat reklamaci, MUSÍM? Kdybych se na toto nezeptala a neinformovala se, kde zásilka visí, tak by se dělo co? Bylo mi řečeno, že někdy by se asi na to došlo..??
Paní na telefonu má při každé komunikaci, spoustu připomínek, má velmi zvláštní negativní styl..
Reklamaci jsem raději podala pře portál Centrum reklamaci CP.
RR822611200CZ
Dodat zásilku tam, kam jsem ji poslala a co nejdříve - doporučeně znamená OBRATEM, což se nestalo.. Jméno pracovnice jsem přeslechla..Jde mi o princip a na nějaké nálady pracovníků pošty asi nikdo není moc zvědavý..
|
Tweet |