Společnost


ONET DIGITAL d.o.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34644Nevrácení peněz za vratku zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2019, před 2 lety

Kamila Šustová

Znění stížnosti

13.6.19 jsem obdržela zboží (kšiltovsku),tentýž den jsem ji vracela přes Českou poštu (pod.č. RR381802008CZ-zásilka byla dodána na adresu GLS Depo59 (Onet digital d.o.-Cool Mango) Dolany u Červených Peček 73 PSČ 28002.Do dnešního dne peníze nevrátily.Na opakované emailové žádosti o vratku mně odpověděli,že žádají o moje bank.údaje. Číslo účtu jsem jim znovu napsala v mez.formátu, ale žádné peníze nepřišly.
Jednalo se o nákup přes e-shop. Firma má reklamu na Instagramu, na soc. sítích, atd.


Produkt

Dámská kšiltovka-Ponytail (typ 320-314) celk.cena 550,-- Kč


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2019 15:31, před 2 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2019 22:26, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.