Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:666
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 213 stížnostech.

#34668Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

20 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2019, před 5 lety

Jiří Šindelář

Znění stížnosti

Dobrý den,

Dne 21.6.2019 jsem na Chomutovské pobočce AAA Auto zakoupil vůz Lancia Delta (RZ 5AM4069) s tím, že vůz je po pečlivém majiteli, servisovaném pouze v autorizovaném servisu a v bezvadném stavu, o kterém mě prodejce informoval. Vše se následně ukázalo jako nepravda.

Dva dny po zakoupení, kdy byla provedena prvotní prohlídka automechanikem, došlo ke zjištění, že podvozek a výfukový systém je značně zkorodován, brzdy opotřebované a z motoru se ozývají chrastivé zvuky. O vadě z motoru jsem hned následující den prodejce informoval a bylo mi řečeno, že je třeba mít nejprve k dispozici servisní zprávu ze servisu. Objednal jsem se tedy do autorizovaného servisu s čekací dobou cca 1 měsíc, který po demontáži zjistil, že je vadné turbo a je nutná jeho výměna - celkové náklady na opravu 33.400 Kč.
Servisní zprávu jsem obratem doložil k reklamačnímu řízení.

Do 2 dnů následně přišlo zamítavé rozhodnutí o reklamaci z důvodu: "Kupující byl při koupi seznámen se stavem vozu a s tímto souhlasil. Předmětem reklamace nejsou vady, za níž prodávající odpovídá a proto prodávající reklamaci zamítá."

Prodejci jsem poté zaslal stížnost na rozhodnutí o reklamaci (ev.č. 480740) na které doposud nepřišla žádná reakce.
Rozporoval jsem to, že při koupi vozu jsem nebyl seznámen se skutečným stavem vozidla, o čemž svědčí také „Protokol o zkušební jízdě a předání vozidla“, kde není zmiňovaná vada uvedena a ani to, že je třeba vadné turbo vyměnit. Zatajením skutečného stavu se tak prodejce dopustil klamavého jednání. Neposkytnutí takovéto informace by samozřejmě vedlo k neuzavření kupní smlouvy.

Je zřejmé, že vada byla na vozidle již v době koupě a vůz nevykazuje vlastnosti sjednané smluvními stranami. Jedná se o skrytou vadu, na kterou mě prodejce neupozornil a nesouvisí s běžným opotřebením (vůz má najeto pouhých 108 tis.km).


Produkt

Lancia Delta III, 2011, 108 tis.km, RZ 480740


Požadované řešení

Dožaduji se nápravy ve formě kompenzace/slevy ve výši nákladů spojených s touto opravou.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému