Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:227
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#34671Odstoupení od kupní smlouvy notebook Asus

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2019, před 5 lety

Michal Potyš

Znění stížnosti

Dobrý den, přítelkyně zakoupila přes e-shop této společnosti notebook značky Asus. Výrobek byl zakoupen 9.8. 2018. První reklamace byla 12.2.2019 s výměnou HDD Bad Track. Druhá reklamace byla 26.2. 2019 výměna základní desky kvuli BSOD modrá smrt. Třetí reklamace byla, protože se přehříval procesor. Reklamace začala dne 29.5. 2019. Bylo vycisteno chlazení a nanesena nová teplovodivá pasta a vyčištění nějakých pinů. Zaměstnancem datartu, který nám reklamaci vydal bylo sděleno, že se jedná o uznanou reklamaci, protože se nikde nepíše v servisním protokolu, že se tato závada mezi záruční závady nepočítá. Chápu, že vyčištění se nepočítá mezi záruční reklamaci. Ale zajímalo by mě kde se tam ten prach mohl vzít, když byl noťas vždy používán s chladící podložkou a byl ve stejném prostředí jako vždycky a to doma bez přenosu mimo být na stole. Každopádně notebook se přehříval a servis tuhletu závadu neuznal jako oprávněnou, i když tam nanášel teplovodivou pastu a je velice zajímavé, že se noťas začal přehřívat po výměně "nové základní desky". Nicméně čtvrtou reklamaci jsem založil 1.8. 2019 s opět vadným Hdd. Kde jsem se dozvěděl pracovníkem, že nemám nárok na odstoupeni, protože servis třetí reklamaci neuznal. Nechápu proč. PC se přehříval po pár minutách ztratil výkon. Dělal jsem test freeware softwarem, který potvrdil přehřívání dvou jader procesoru k 98 stupňům a maximum je 100. Tudíž jsem chránil pristroj, který byl zakoupen a žádal jsem servis, aby ho odstranil jako uznatelnou reklamaci, neboť se domnívám, že v momentě kdy byla vyměněna základní deska už tam ta závada byla. Řešení se servisem bez výsledku. Manažerka prodejny ochotna. Sepsána stížnost na ombudsmana společnosti Datart. Čekám na řešení.


Produkt

Asus F550VX-DM588T cerny/oranzovy.


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému