| Počet nahlášených stížností: | 258 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
85%
15%
Dobrý den,
dnes mi přišla nevyžádaná zásilka ze společnosti helvetia apotheke. Balíček jsem si dříve nevyzvedla, protože jsem o něj neměla zájem a ani jsem si jej neobjednala jenže za asi 14 dní mi balíček nechal dopravce u sousedky, která o ničem nevěděla a převzala jej. Uvnitř údajného balíčku zdarma jsem našla fakturu na 598,00 kč, kterou nemám v úmyslu uhradit. Mohu balíček vrátit na adresu odesilatele bez toho, aby po mě byla částka zpětně vymáhána. Zároveň bych chtěla požádat o vymyzání kontaktu na mne z datebáze společnosti.
Marie Brosingerová
Dárkové balení energie -SuperVital Q10+ 499 kč a Olive oil Face & Hand cream, poštovné a balné 99 kč
Mohu balíček vrátit na adresu odesilatele bez toho, aby po mě byla částka zpětně vymáhána. Zároveň bych chtěla požádat o vymyzání kontaktu na mne z datebáze společnosti.
Marie Brosingerová
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a bylo již ze strany společnosti plněno.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu.
Vážená paní Brosingerová,
s tímto požadavkem se stačilo obrátit na naše zákaznické oddělení.
Na Vašem zákaznickém účtu, je již několik vrácených zásilek, pokud o balíčky nemáte zájem, stačí do telefonu sdělit, že nic nechcete, obě strany si tak ušetří náklady na expedici balíčků a poštovné.
S cenou a odesláním muselo být souhlaseno, jinak bychom balíček nemohli zaslat, pokud máte pochybnosti, objednávkový hovor můžeme nechat vyhledat a zaslat Vám ho, pokud poskytnete emailovou adresu.
V případě nezájmu o balíček nám ho zašlete zpět na adresu našeho zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.
Protokol o vyjmutí Vašich údajů z aktivní zákaznické databáze zasíláme v příloze.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
P.O. Box 49, 28002 Kolín 2
tel.: 234 099 888
e-mail: info.cz@helvetia-dm.com
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vyjádření dTestu
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.