Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:251
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34701Kurýr

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.08.2019, před 5 lety

Kateřina Nechutová

Znění stížnosti

Kurýr ktery rozvazi budejc a okolí mi dorucoval balicek za 1700 Kč . uz zaplaceny. Prvně prisel balíček úplně rozbity ,po reklamaci kdyz kurýr vezl balík znovu podepsal sam predavaci papír a balík nechal u branky,no samozdrejme ho nekdo ukradl. Stěžoval jsem jo a on musel zaplatit akodu 1700 Kč. Ted cekam uz týden na balík.nejdřív ten samy kurýr napsal ze sem mu tekla ze si balík vyzvednu v depu (10kg krabice,takže těžko) volala jsem na infolinku tak se omluvily a ze balicek ve středu dorazí .. A nic .. Přišel email ze balik nedoruci ale ze zpoždění neni jejoch zavinění..ze balík dorazi dnes..a dnes? Nic! Balik prej zustal na depu ! Takže se den ***** jen mstí ze dlstal trest a musel zaplatit 1 700 Kč..fakt akvelej podnik !


Produkt

Poprvé klo o kojeneckou výživu ,podruhé o krmivo pro zvířata


Požadované řešení

Pan kurýr by mel dostat proskoleni,strzeni platu a kazenskej trest! A samozdrejme by mel balíky dovážet včas a ne se mstít za své pracovni chyby!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému