Společnost


Zboží ze skladu s.r.o.

Počet nahlášených stížností:144
Z toho za letošní rok:144
Stále v řešení:25
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34705Nedodání zboží

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

14 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.08.2019, před 14 dny

Jaroslav Marcin

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 11.6. jsem u vás objednal pro manželku legíny s netopýry. K dnešnímu dni mi ani mail nepřišel ani zaplacené zboží..Místo nákupu bylo po internetu částku 261 CZK jsem z banky uhradil , doklad mohu doložit..jednalo se o dodávku 1909027117 a to na učet 2601544168/2010...


Produkt

jednalo se o bílé legíny s černými netopýry


Požadované řešení

prosím zašlete mi mail který je výše uveden a dejte mi vědět kdy zboží mohu dostat


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.8.2019 16:36, před 14 dny

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelovi tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.