Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:1979
Z toho za letošní rok:497
Stále v řešení:126
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 453 stížnostech.

#34747Platobná upomienka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.08.2019, před 14 dny

Ľudmila Vlčeková

Znění stížnosti

Dňa 2.2.2019 som sa zaregistrovala na stránke singles 50.Kedze platobné podmienky sú tam dosť nezrozumiteľné, domnievala som sa, že platím 4.99 na mesiac, s tým že po ukončení tejto doby sa bude dať členstvo zrušiť. Potom som s hrôzou zistila že vlastne mi stiahli okolo 120 eur. Po prečítaní ich podmienok o odstúpení od zmluvy som okamžite poslala e-mail na uvedenú e-mailovú adresu, že odstupujem od zmluvy a žiadam vrátiť peniaze. Bola mi zaslaná odpoveď, že mi skrátia členstvo na 1 mesiac a za zvyšných 5 mesiacov mi vrátili peniaze formou refundácie. Poslala som im e-mail s otázkou, či je potrebné aj v tomto prípade poslať výpoveď o zrušení členstva. Žiaľ odpoveď mi neprišla preto som to týmto, že mi vrátili späť určitú časť a takisto, že som sa na túto stránku už nikdy neprihlásila, považovala za ukončené. No dnes mi prišla upomienka na zaplatenie,nakolko sa im vraj nepodarilo stiahnuť platbu z môjho účtu. A je z ich strany neseriozne aj to, že neupozornia na koniec obdobia.


Požadované řešení

Prosím o zastavenie vymáhania týchto platieb.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2019 09:05, před 13 dny

Pokud spotřebitelka odstoupila od smlouvy, došlo k ukončení smluvního vztahu mezi ní a společností. Odstoupením od smlouvy ztratila společnost právní důvod, na základě kterého mohla požadovat po spotřebitelce zaplacení členského poplatku. Následné vymáhání se tak jeví jako bezpředmětné.

Spotřebitelka by si měla uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončila, případně že se snažila smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti jí to nebylo umožněno.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2019 12:02, před 12 dny

Spotřebitelka nám sdělila, že obdržela od společnosti informaci, že šlo o omyl, takže je věc vyřešená. Stížnost proto uzavíráme.