Společnost


Zboží ze skladu s.r.o.

Počet nahlášených stížností:216
Z toho za letošní rok:216
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34765Nedodané zboží, fakturace neodpovídá zaplacené částce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.08.2019, před 4 měsíci

Renáta Ježdíková

Znění stížnosti

Dne 11.7.2019 objednané zboží,ten den zaplaceno.Dne 29.7.2019 zaslán mail s žádostí o informaci o zboží nebo vrácení peněz.Bez odezvy, mail se vrátil jako nedoručitelný.Částka na faktuře neodpovídá požadované a zaslané částce.


Produkt

Dětský mobilní telefon se zvuky +POŠTOVNÉ ZDARMA, 78% sleva za 114 Kč, Dětský xylofon, vel. 28cm+ POŠTOVNÉ ZDARMA za 94 Kč


Požadované řešení

Požaduji dodání zboží v co nejkratší době (nejpozději do 31.8.2019,je to dárek pro vnuka).Pokud zboží není v této době zaslat, pak bohužel žádám o vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2019 22:13, před 4 měsíci

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2019 09:55, před 2 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.