Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:312
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 56 stížnostech.

#34895Opětovně neoznačené zboží v akci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2019, před 6 měsíci

Marie Nováková

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dneska znovu jsme byli v Kauflandu ve Znojmě na ulici Dukelských bojovníků, jelikož jsme grilovali a byla pozvána rodina tak jsme chtěli využít víkendové akce na Krušovice 12 1,5l za 27,90 avšak nebylo tam nic ani cedulka s akcí, jediná cedulka na toto pivo zde byla s cenou 47,90
A takhle to v této prodejně chodí běžně, většinou u masa a salámů,v pátek a dnes v neděli 18.8.2019 se to týkalo i piva.


Požadované řešení

Poslat do této prodejny inspekci.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2019 07:23, před 6 měsíci

Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.

Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Reakce společnosti

Publikováno
19.8.2019 16:06, před 6 měsíci

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2019 15:12, před 5 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2019 20:31, před 4 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.