| Počet nahlášených stížností: | 682 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
82%
18%
zaregistroval jsem na zkušební dobu 2 měsícu,s tím že zaplatím 180 Kč na zkoušku,nefungovalo to podle mích oředstav tak už jsem se o učet nezajímal,
Po 2 měsicích se mi z ničeho nic ztrhla platba 2 394Kč bez mého svolení,zkoušel jsem najít kontakt na osobu s tím že jím zavolám a vyřeším to..
Marně,nemohl jsem najít žadný telefon ani e-mail abych společnost kontaktoval,ihned jsem chtěl učet zrušit ale ani to nejde,pořád vidím jen že mám premium učet,nic vic,na jak dlouho ani platební podmínky nejdou vidět...
Zkušební období na 2 měsice,
Vracení platby na učet a zrušení účtu
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné e-mailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: zdenek.vencl@c-date.com,
děkujeme Vám.
Vaše spolecnost poukazuje pořad na všeobecné podmínky při tom je to uplně nesmysl ano souhlasil jsem s tím ale pouze na zkušební období
To vás neopravnuje mi ztrhnout z učtu částku 2394 Kč
pořád mi choti nesmyslné zprávy a žadné řešení o nahradu,nebudu přece plati za něco co neoužívam s čím nesouhlasím
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Vezměte prosím na vědomí, že Vaše Prémiové členství je automaticky obnoveno pokud není včas zrušeno. O automatickém obnovení jste byli informováni v okamžiku platby na platební stránce.
Tyto informace je také možné najít přímo ve Vašem profilu v sekci FAQ / Pomoc a také ve Všeobecných obchodních podmínkách. Vzhledem k tomu, že jsme od Vás neobdrželi v požadované výpovědní době odpovídající výpověď Prémiového členství, proběhlo automatické obnovení.
Děkujeme za pochopení.
Vyjádření dTestu
Informace uváděná na platební stránce je dle nám dostupných informací podle našeho názoru nedostatečná, takže nemůže dojít k platnému sjednání automatického prodlužování členství. Stížnost tedy přeřazujeme na společnost a žádáme ji o vyřešení situace.
Vyjádření dTestu
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.