Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34955Nedoručený balík - kurýr vypnutý telefon

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.08.2019, před 3 lety

Ivan Vicen

Znění stížnosti

Zboží objednáno z e-shopuv neděli, odesláno v pondělí.

Dnes ráno SMS avízo od In-Time o dodání mezi 18-21hod. Na webové aplikaci jen informace o vyzvednutí zboží kurýrem na depu. Dnes 18:30 informace na webové aplikaci "10:37 Zásilka nedoručena - Zmeškáno doručení kurýrem (!)". 18:30 Voláno kurýrovi - vypnutý telefon.
Takže dodání oznámeno mezi 18-21 a kurýr se pravděpodobně pokusil dodat (samozřejmě neúspěšně) v 10:37. kurýr nevolal, neposlal SMS o změně termínu.
Neprofesionální a nekvalitní služba!


Produkt

In-Time doručení zboží


Požadované řešení

Ihned následující den (21.8.2019) dodat zboží a předem domluvit čas, který dodrží.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2019 06:20, před 3 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2019 14:21, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.