Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34955Nedoručený balík - kurýr vypnutý telefon

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.08.2019, před 5 lety

Ivan Vicen

Znění stížnosti

Zboží objednáno z e-shopuv neděli, odesláno v pondělí.

Dnes ráno SMS avízo od In-Time o dodání mezi 18-21hod. Na webové aplikaci jen informace o vyzvednutí zboží kurýrem na depu. Dnes 18:30 informace na webové aplikaci "10:37 Zásilka nedoručena - Zmeškáno doručení kurýrem (!)". 18:30 Voláno kurýrovi - vypnutý telefon.
Takže dodání oznámeno mezi 18-21 a kurýr se pravděpodobně pokusil dodat (samozřejmě neúspěšně) v 10:37. kurýr nevolal, neposlal SMS o změně termínu.
Neprofesionální a nekvalitní služba!


Produkt

In-Time doručení zboží


Požadované řešení

Ihned následující den (21.8.2019) dodat zboží a předem domluvit čas, který dodrží.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému