Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zboží objednáno z e-shopuv neděli, odesláno v pondělí.
Dnes ráno SMS avízo od In-Time o dodání mezi 18-21hod. Na webové aplikaci jen informace o vyzvednutí zboží kurýrem na depu. Dnes 18:30 informace na webové aplikaci "10:37 Zásilka nedoručena - Zmeškáno doručení kurýrem (!)". 18:30 Voláno kurýrovi - vypnutý telefon.
Takže dodání oznámeno mezi 18-21 a kurýr se pravděpodobně pokusil dodat (samozřejmě neúspěšně) v 10:37. kurýr nevolal, neposlal SMS o změně termínu.
Neprofesionální a nekvalitní služba!
In-Time doručení zboží
Ihned následující den (21.8.2019) dodat zboží a předem domluvit čas, který dodrží.
|
Tweet |