Společnost


Leo Express Global a.s.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#34997Nefunkční toalety s třech toalet funkční pouze jedna

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.08.2019, před 11 měsíci

Stanislav Cuber

Znění stížnosti

Jsem maximálně vytočen když jsem zjistil a byl upozorněn stewardami ve vlaku že je funkční pouze jedna toaleta pro všechny cestující,fronty na záchod a stres absolutně nepřípustná situace s tím že ještě trpím nemocí ulcerozní kolitidou a tato situace je pro mě asbolutně nepříjemná. Lidé byli pobouřeni


Požadované řešení

kompenzace


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2019 10:55, před 11 měsíci

Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě, může spotřebitel uplatnit u společnosti reklamaci.

Reakce společnosti

Publikováno
16.9.2019 12:25, před 10 měsíci

Dobrý den,

za vzniklé potíže se omlouváme. Poprosím Vás o číslo Vaší jízdenky, celý případ prověříme včetně toho, zda Vám byla zaslána kompenzace.

S pozdravem,
Jakub Vyskočil
Customer Care manager


Stanislav Cuber

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.9.2019 12:58, před 10 měsíci

Dobrý den

Předem chci říct že celou záležitost sem už psal na váš email a to dne 23.8.2019 kde sem doložil foto jízdenky!!! A vy po mě chcete znovu doložit číslo jízdenky když sem vám ji už poslal . Do dnešního dne jsem nedostal ani korunu!! A bude to už skoro měsíc. Žádám o urgentní vyřešení celé situace. Cuber

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2019 06:23, před 10 měsíci

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
17.9.2019 09:43, před 10 měsíci

Vážený pane Cubere,

v tom případě Vás poprosím o sdělení e-mailu ze kterého jste nám psal, abych mohl Vaší zprávu dohledat a celý případ osobně zkontrolovat.
Zároveň bych si chtěl poznamenat, že na vyplacení kompenzací má naše společnost lhůtu 30 dní.

Ještě jednou se Vám za způsobené komplikace omlouváme.

S pozdravem,
Jakub Vyskočil
Customer Care manager


Stanislav Cuber

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.9.2019 09:50, před 10 měsíci

Dobrý den

Psal sem několik e-mailu s adresy standa.cuber@seznam.cz a to už 23.8.2019

Stanislav Cuber

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2019 09:58, před 10 měsíci

Stížnost přeřazujeme tedy opět na společnost, aby měla možnost e-mail spotřebitele dohledat.

Reakce společnosti

Publikováno
24.9.2019 13:15, před 10 měsíci

Dobrý den,

tento případ se již uzavřel skrze e-mailovou komunikaci mezi cestujícím a naší infolinkou (info@le.cz), kterou cestující taktéž kontaktoval. Cestující byl kompenzován za nefukční toalety vrácením 50% z ceny jízdeného ve formě leo korun.

S pozdravem,
Jakub Vyskočil
Customer Care manager

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2019 14:08, před 10 měsíci

Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme a děkujeme za konstruktivní přístup.