Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 24.3.2019 jsem si ve firmě Eiffel optic , provozovna Ostrava Nová Karolína objednal a poté i zaplatil brýle. Trpím astigmatismem a brýle mám k celodennímu nošení. Již po měsíci nošení jsem byl zklamán - při běžném nošení a zacházení se skla poškrábala. Nosím celodenně brýle více než 20 let a vím, že kvalitní skla běžným nošením nezničíte. Ale po dalších asi 2 měsících mi zůstala ráno, ještě před nasazením , v ruce jedna nožka brýlí. Šel jsem tedy brýle reklamovat. Žádal jsem o opravu brýlí v naivní představě, že mi brýle rychle opraví. Omyl. Po 17 dnech mi předala prodavačka rozbité, upatlané brýle s dopisem, kde se reklamace zamítá, ovšem - cituji "nad rámec Vám nabízíme 30% slevu na novou obrubu v ceně."
Nemám v úmyslu si co 3 měsíce kupovat nové brýle, s takovýmto vyřízením reklamace jsem nesouhlasil. Na vyjádření k reklamaci není uveden žádný kontakt a proto jsem žádal prodavačku o telefonní číslo nebo e-mail, kde bych mohl tuto záležitost řešit dál, ovšem nebylo mi vyhověno. Bylo mi nabídnuto zaletování nožičky brýlí za 490Kč a to jsem odmítl. Šel jsem do jiné, menší optiky, kde jsem dostal informaci, že zaletování je možné, ale brýle se při tom poškodí a nožička nebude pružná, ztratí částečně funkčnost. Prodejce by mohl objednat celou novou nožičku a tu vyměnit. O této možnosti mě prodejce neinformoval. Brýle mi nikdy nespadly ani nebyly vystaveny tvrdému zacházení, byly jen nošeny cca 16 hodin denně.
Obroučky BEJY 973030,
Vzhledem k velice špatné zkušenosti jak s výrobkem samotným, tak i s řešením celé situace, bych rád zpět peníze. Opravu brýlí letováním mi neprovedli v rámci reklamace proto, že dle mého názoru věděli, že se tím brýle zničí. Přesto mi takováto oprava byla nabídnuta na mé náklady a tudíž i na mou zodpovědnost. Brýle jsou zdravotní pomůcka . I čekání na nové brýle je pro mě zdravotní komplikace. (Pro vysvětlení: Dvoje brýle nemám právě proto, že střídání brýlí u mě vyvolá točení hlavy, nevolnosti apod. ). Pokud brýle, které tato firma prodává, nejsou určeny pro celodenní nošení, prosím, aby tuto skutečnost měli zřetelně uvedenou výrobcích nebo raději hned na dveřích...
|
Tweet |