Společnost


EIFFEL OPTIC, a.s.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35000Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.08.2019, před 5 lety

Ondřej Ries

Znění stížnosti

Dne 24.3.2019 jsem si ve firmě Eiffel optic , provozovna Ostrava Nová Karolína objednal a poté i zaplatil brýle. Trpím astigmatismem a brýle mám k celodennímu nošení. Již po měsíci nošení jsem byl zklamán - při běžném nošení a zacházení se skla poškrábala. Nosím celodenně brýle více než 20 let a vím, že kvalitní skla běžným nošením nezničíte. Ale po dalších asi 2 měsících mi zůstala ráno, ještě před nasazením , v ruce jedna nožka brýlí. Šel jsem tedy brýle reklamovat. Žádal jsem o opravu brýlí v naivní představě, že mi brýle rychle opraví. Omyl. Po 17 dnech mi předala prodavačka rozbité, upatlané brýle s dopisem, kde se reklamace zamítá, ovšem - cituji "nad rámec Vám nabízíme 30% slevu na novou obrubu v ceně."
Nemám v úmyslu si co 3 měsíce kupovat nové brýle, s takovýmto vyřízením reklamace jsem nesouhlasil. Na vyjádření k reklamaci není uveden žádný kontakt a proto jsem žádal prodavačku o telefonní číslo nebo e-mail, kde bych mohl tuto záležitost řešit dál, ovšem nebylo mi vyhověno. Bylo mi nabídnuto zaletování nožičky brýlí za 490Kč a to jsem odmítl. Šel jsem do jiné, menší optiky, kde jsem dostal informaci, že zaletování je možné, ale brýle se při tom poškodí a nožička nebude pružná, ztratí částečně funkčnost. Prodejce by mohl objednat celou novou nožičku a tu vyměnit. O této možnosti mě prodejce neinformoval. Brýle mi nikdy nespadly ani nebyly vystaveny tvrdému zacházení, byly jen nošeny cca 16 hodin denně.


Produkt

Obroučky BEJY 973030,


Požadované řešení

Vzhledem k velice špatné zkušenosti jak s výrobkem samotným, tak i s řešením celé situace, bych rád zpět peníze. Opravu brýlí letováním mi neprovedli v rámci reklamace proto, že dle mého názoru věděli, že se tím brýle zničí. Přesto mi takováto oprava byla nabídnuta na mé náklady a tudíž i na mou zodpovědnost. Brýle jsou zdravotní pomůcka . I čekání na nové brýle je pro mě zdravotní komplikace. (Pro vysvětlení: Dvoje brýle nemám právě proto, že střídání brýlí u mě vyvolá točení hlavy, nevolnosti apod. ). Pokud brýle, které tato firma prodává, nejsou určeny pro celodenní nošení, prosím, aby tuto skutečnost měli zřetelně uvedenou výrobcích nebo raději hned na dveřích...


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému