Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:251
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35098Kvalita služeb...

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.08.2019, před 5 lety

Sabina Göckertová

Znění stížnosti

Dobrý den,
bohužel již po opakované zkušenosti nemohu jinak, než se na vás obrátit touto cestou. Přiznávám, že po předchozích zkušenostech s vaší firmou v Ústí nad Labem (celková neochota řidiče, že po obědě už nerozváží, že to už chce být doma, a následném vyzvednutí balíčku přímo na depu, kde si mě u přepážky výdeje pěknou chvíli nikdo nevšímal a vedli si soukromé debaty nad mobilními telefony) se již snažím vyhýbat vašim kurýrním službám a vždy mnohem raději volím jinou alternativu. Jsou ale i obchody, kde, bohužel pro mě, není jiná možnost než dopravce GEIS. V současné době jsem si do Teplic objednávala balíček na dobírku, předem jsem obdržela informaci o budoucím doručení zásilky s tím, že balíček lze zaplatit kartou - tím pádem jsem nepovažovala za podstatné si zařizovat výběr hotovosti. Následující den přijela kurýrka, ráno zavolala a balíček dovezla - do této chvíle dle mého v pořádku. Ovšem že řidička přijela vozem, který dle zjevu mohl sotva projít technickou kontrolou, špinavý a orezlý, celkově ve velmi špatném technickém stavu, v zavazadlovém prostoru nepořádek, balíček mi dorazil s protrženou krabicí (obsah naštěstí nebyl poškozen)... Chtěla jsem zaplatit kartou, ale na to konto se řidička otráveně ušklíbla, že by byla lepší hotovost, že terminál je věčně zasekaný....a pak stejně zjistila, že terminál ani nemá, takže kartou platit nelze vůbec...a při platbě v hotovosti bylo třeba platit na korunu přesně, neboť neměla na vrácení, což mi oznámila hláškou "no to budete muset mít přesně, nemám na vrácení"...

Tak já vám nevím, zda je pro společnost vaší velikosti takový problém zajistit vozy v nerozpadajícím se stavu, opatřit řidiče fungujícími terminály (a nebo předem hlásit, že není možné platit kartou) a dát řidičům hotovost na vrácení, což mi tedy přijdou jako zcela samozřejmé věci...


Požadované řešení

Tímto žádám o nápravu výše uvedených problémů a to tedy zajistit jistou kvalitu služeb, především co se týká placení. Dále chování řidičů mnohdy zavání drzostí, což jistě nedělá vaší firmě dobré jméno.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému