| Počet nahlášených stížností: | 621 |
| Z toho za letošní rok: | 15 |
| Stále v řešení: | 3 |
63%
37%
Dobrý den,jiz min.3 týdny neni možné v pobočče Kutná Hora Ortenova koupit kvalitni banány.Jsou na pultu vzdy nahnilé,kropenaté a omlácené.To máme davát dítěti.Nevím jak je skladujete ale jako zákaznik očekávám kvalitu a ne toto.Velmi me Kaufland zklamal tim jak se zhoršila kvalita zeleniny.
Reichlová
Neprodávat nahnilé výrobky,větši kontrola
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Stížnosti týkající se potravin je vhodné přímo adresovat Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která může za zjištěné porušení zákona uložit prodávajícímu pokutu.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Vyjádření dTestu
Využil-li spotřebitel řešení nabídnuté společností, žádáme spotřebitele o sdělení výsledku řešení stížnosti.
Vyjádření dTestu
Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.