| Počet nahlášených stížností: | 658 |
| Z toho za letošní rok: | 13 |
| Stále v řešení: | 0 |
15%
85%
Dobrý den,
nejsem spokojena s vašimi zslužbami na zákaznické prodejně v Letňanech. Protože jsem se stěhovala a převáděla jsem internet na jinou adresu musela jsem si založit internet na nové adrese a pak teprve zrušit ten starý.Nevím jestli je to standartní postup. Ale díky tomuto jsem 2měsíce platila 2 čísla. A při stěhování jsem jednu fakturu opomněla.Dostala jsem neoprávněně pokutu 1000kč díky tomuto postupu, kerou jsem musela zaplatit.Na pobočce mi řekli, že s tím nemohou nic dělat, stejně tak i na zákaznické lince. Navíc nemám slibovaný perfektní rychlý internet.Není tu rozsah kabelů.Předešlý rok jsem platila vše v čas a když se mi díky takovým nesmyslným postupům stane toto, tak už nikoho nezajímám, na 2roky jsem se upsala a to je důležité z toho jsou ty správné provize.
Jana Kokšová
Chápu že pozdní zaplacení faktury je závažná věc, ale měla by se řešit individuálně a v mém případě by požadovaná částka měla být vašimi zaměstnanci snížena aspoň na polovinu s ohledem na situaci, ve které jsem se ocitla díky těmto nepružným postupům.Kompenzace prominutím zaplacení jedné faktury by byla vyhovující.
Děkuji Jana Kokšová
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Je-li smlouva uzavřena na dobu určitou ukončována z důvodu na straně spotřebitele, má poskytovatel služby právo na jednu pětinu součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, přičemž je nutné dodržet i výpovědní dobu. Co se týká jiných sankcí za porušení smlouvy, jako je například smluvní pokuta, platí, že zásadně nemohou být součástí všeobecných obchodních podmínek, nýbrž toliko spotřebitelské smlouvy samotné.
Vyjádření dTestu
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.