Společnost


UNI HOBBY, a.s.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#35158Reklamace chladící box

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.08.2019, před 19 dny

Nataša Pomykalova

Znění stížnosti

Dobrý den ,koupil jsem si lednici do auta,po 11 měsících mi shořela nabíječka.Jelikož jezdím po cestách ,musel jsem koupit novou.
Uplatnuji reklamaci,kde mi bylo zděleno mají nárok na 30 dní.Ano plně souhlasím. V reklamačním listu je uvedeno odstoupení od kupní smlouvy-vrácení peněz.A tady začíná problém ,ústně nám paní sdělila ,že i když reklamace bude uznána,nevrátí nám peníze.Musím si koupit jiné zboží v této ceně.


Produkt

BOX chladící POWERBOX PLUS 36 l cena 2490.-


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz,bez dalšího nákupu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2019 15:07, před 19 dny

Pokud prodávající odpovědnost za vadu uzná, je povinen ji vyřídit jedním ze zákonných způsobů popsaných v § 2169 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, tedy opravou, výměnou za nové identické zboží či vrácením celé kupní ceny zboží, tj. odstoupením od kupní smlouvy.

Žádný jiný způsob vyřízení reklamace prodávající nemůže jednostranně "vnutit" spotřebiteli. Výměna vadné věci za zcela jiný typ zboží dle výběru zákazníka není žádným ze zákonných postupů. Prodejce se s kupujícím může na tomto dohodnout, avšak kupující to nemusí přijmout.

Prodejce je povinen řádně informovat spotřebitele o právech z vadného plnění dle § 13 zákona o ochraně spotřebitele a dodržovat zákaz používání nekalých obchodních praktik. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
30.8.2019 08:59, před 18 dny

Hezký den,

abychom zjistili bližší informace, o jakou prodejnu se jednalo?

S pozdravem

Za UNI HOBBY, a.s.


Nataša Pomykalova

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.8.2019 13:55, před 18 dny

Dobrý den
jedná se o UNI HOBBY Staré Město u u Uherského Hradiště

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2019 07:54, před 15 dny

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost na doplnění stížnosti reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
2.9.2019 10:20, před 15 dny

Hezký den,

běží zákonná lhůta 30 dní pro vyřízení reklamace a stanovisko ještě není.
Pokud se opravdu naše zaměstnankyně vyjádřila takto, tak jsou to opravdu mylné informace.
Zaměstnankyně bude proškolena.
Omlouváme se za vzniklé komplikace.
Po vyřízení reklamace Vás budeme informovat dále.

S pozdravem

Za UNI HOBBY, a.s.


Nataša Pomykalova

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.9.2019 13:35, před 15 dny

Dobrý den ,velmi Vám děkuji za zprávu a budu čekat na reklamaci a zároveň na Vaši informaci.Přeji hezký den Pomykalova

Reakce společnosti

Publikováno
2.9.2019 14:27, před 15 dny

Hezký den,

prosíme o uzavření, děkujeme.

S pozdravem

Za UNI HOBBY, a.s.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2019 15:33, před 15 dny

Stížnost na základě výše uvedeného uzavíráme. Spotřebitelka se na nás může obrátit případně znovu, jakmile bude znát výsledek reklamace.