Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#351683 měsíce neustálé výpadky internetu a tv, dohodnutá kompenzace mi byla zapřena

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

25 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.08.2019, před 5 lety

Jana Krmelová

Znění stížnosti

3 měsíce neustálé výpadky internetu a tv, při reklamačním řízení, mi byla schválena jednorázová sleva 40% a program HBO na 1+2 měsíce.
Vše mám uloženo v emailech a i hovory mám nahrané,..
HBO mi bylo vypnuté,že jsem měla nárok pouze na 1 měsíc. Přeposlala jsem email, který potvrzuje 1+2 měsíce a bylo mi odepsáno, že nic takového nedohledali na reklamacích, i přesto,že já ten email mám.
Nedivím se,už podle dostupných nahrávek hovorů, se dozvíte, že vlastně každý operátor mluví něco jiného: jeden tvrdí, že platím fakturu v daném měsíci, další mi potvrdí, že platím měsíc předem, což je pravda, neboť jsem na začátku platila na dva měsíce najednou.
Chtěla jsem přepis služeb po mamince, na stejné adrese, bylo mi řečeno, že to nejde, že musím uzavřít novou smlouvu,...teď po 6 letech, mi tvrdí, že to byl přepis, což nebyl, byla uzavřena nová smlouva a proto jsem platila první platbu na dva měsíce,..že tam má maminka přeplatek,ji nikdo neinformoval,....


Produkt

kompenzace reklamním oddělením nebyla dodržena, mezi operátory panuje nejednotnost, každý tvrdí něco jiného, nahrávané hovory a emaily, se nedají podle nich dohledat


Požadované řešení

Zapnutí programů HBO dle domluvy + náhradu za vypnuté týdny,..
Odbornost operátorů, aby věděli, co vlastně dělat a nemluvil každý jinak,...


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému