Společnost


Alektum, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:36
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#35190Dluh který není platný

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.08.2019, před 5 měsíci

Marcela Kukpová

Znění stížnosti

Dobrý den,
Od Alektum Group mi teď přichází dluh z 20.dubna, že jsem nezaplatila 149 kč za zboží které mi přišlo. Částku jsem uhradila 20.Duba a mám i potvrzení o úhradě. Alektum mě začalo otravovat již okolo července 2019 že mám dluh okolo 400 kč. Můj vnuk to začal řešit za mě a poslal na jejich zadaný email potvrzení o platbě. Přišlo nám i automatický email s potvrzení o doručení. Uběhl měsíc a přišla mi obálka s navýšeným dluhem na 571,35 kč. Poslali jsme zase email s potvrzením (zase automatický email a žádná odpověď). Zkoušeli jsme volat ale porvé nám to nikdo nezvedal. Když nám to konečně zvedli řekli že se podívají na email a zavolají zpět. Neozvali se.
Teď mi začali posílat i sms o dluhu. Nevím co mám dělat. Mám veškeré potvrzení i poslané emaily.
Neustále říkají ať pošlem email znova. Udělali jsme to 2x a dnes naposledy.


Produkt

Precius String Large X1.


Požadované řešení

Prozkoumaní platby a zjištění zda je dluh platný.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2019 11:59, před 5 měsíci

Pokud je po spotřebiteli vymáhána částka subjektem, který není jeho původním smluvním partnerem, měla by mu společnost prokázat na základě jakého právní titulu po něm částku požaduje. Pokud došlo k postoupení pohledávky od určité společnosti, měla by společnost vydat společnosti ALEKTUM INKASSO, s.r.o. doklady o pohledávce, které jsou nutné k jejímu uplatnění. Spotřebitel může společnost informovat, že v případě prokázání právního titulu k úhradě pohledávky je ochoten svůj dluh splatit, v opačném případě, ať se společnost obrátí na soud, kde bude muset jako žalobce prokázat, že jí svědčí právo na úhradu předmětné pohledávky.

Spotřebitelce doporučujeme, aby si ponechala doklad prokazující zaplacení daného zboží.

Reakce společnosti

Publikováno
9.9.2019 16:36, před 5 měsíci

Inkasní agentura vyžaduje k určení dalšího postupu doklad o úhradě zboží, případně písemnou reklamaci zboží.

Alektum, s.r.o.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2019 12:18, před 4 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Marcela Kukpová

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.10.2019 17:50, před 3 měsíci

Přidávám zde potvrzení o platbě.

Reakce společnosti

Publikováno
29.10.2019 09:03, před 3 měsíci

Vymáhání ze strany inkasní agentury bylo ukončeno.

Alektum, s.r.o.


Marcela Kukpová

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.10.2019 18:09, před 3 měsíci

Hodnocení: