Společnost


ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD

Počet nahlášených stížností:74
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

46%
54%
Toto skore je založeno na 26 stížnostech.

#35272Požadavek na zaplacení neobjednané mince

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.09.2019, před 5 lety

Jan Kubeček

Znění stížnosti

Dobrý den, žel jsem objednal jednu minci za 179 Kč. Přišli mi dvě a chtějí zaplatit nejen 179 Kč, ale za druhou 1195 Kč. Zásilka mi přišla 2.9.2019 a hned řeším, jak, po zaplacení 179 Kč, budu pokračovat. Chystám se 4.9. poslat doporučenou obálku, ve které vrátím neobjednanou minci, požádám o vymazání mých osobních údajů z databáze společnosti ČMO a o úplné zrušení opakovaného zasílání zboží. Je tu problém, že jim mám vracet zboží na tuto adresu: Č.M.O.,P.O.Box 10, 300 71 Depo Plzeń 71. a na tuto adresu poslat i ten doporučený dopis? Nebudou tvrdit, že jsem nic neposlal?

Moc Vás prosím o radu, asi počkám s těmi dopisy až na Vaše doporučení, tj. pošlu to později než 4.9.

Zdraví Jan Kubeček.


Produkt

objednaná medaile Svatováclavská koruna, neobjednaná Svatováclavský meč,


Požadované řešení

Prosím o radu, zda budu reagovat správně (viz. Popis stížnosti), nebo mi doporučíte jinou cestu. Hlavně to s tím POBoxem!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému