Společnost


Acer Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#3528Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 12 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2014, před 8 lety

Libor Vacek

Znění stížnosti

Dobrý den, zakoupil jsem Tablet A3-A10 toto zařízení po cca. 1 měsíci přestalo reagovat (dotykový dislej). Přes prodejce jsem zboží reklamoval a po 14 dnech mi přišla odpověd která mi vyrazila dech a to :
Na zarizeni zjisten neodborny zasah do zarizeni - doslo k poskozeni obou kabelu digitizeru na dotykovém panelu (kabely
jsou natrzene) - zarucni oprava poskozeneho dilu byla zamitnuta. Nabizime placenou vymenu dotykoveho panelu
a to s nabídkou opravy za 3854,- kč
Z tohoto jsem velice překvapen, do zařízení jsem se nepokoušel žádným způsobem zasahovat, natož jej otvírat, ani nevím jak se do něj dostat.


Požadované řešení

Prosím o radu jak postupovat, když nesouhlasím s takto vyřízenou reklamací. Dále bych se rád zeptal, zda-li jste nedostali více takových to podnětu. Děkuji Vacek


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2014 11:09, před 8 lety

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Prodávající by měl prokázat, že věc při převzetí odpovídala smlouvě.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 14:40, před 7 lety

Společnost Acer Czech Republic s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.