Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, zakoupil jsem Tablet A3-A10 toto zařízení po cca. 1 měsíci přestalo reagovat (dotykový dislej). Přes prodejce jsem zboží reklamoval a po 14 dnech mi přišla odpověd která mi vyrazila dech a to :
Na zarizeni zjisten neodborny zasah do zarizeni - doslo k poskozeni obou kabelu digitizeru na dotykovém panelu (kabely
jsou natrzene) - zarucni oprava poskozeneho dilu byla zamitnuta. Nabizime placenou vymenu dotykoveho panelu
a to s nabídkou opravy za 3854,- kč
Z tohoto jsem velice překvapen, do zařízení jsem se nepokoušel žádným způsobem zasahovat, natož jej otvírat, ani nevím jak se do něj dostat.
Prosím o radu jak postupovat, když nesouhlasím s takto vyřízenou reklamací. Dále bych se rád zeptal, zda-li jste nedostali více takových to podnětu. Děkuji Vacek
|
Tweet |