Společnost


Acer Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3528Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 12 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2014, před 10 lety

Libor Vacek

Znění stížnosti

Dobrý den, zakoupil jsem Tablet A3-A10 toto zařízení po cca. 1 měsíci přestalo reagovat (dotykový dislej). Přes prodejce jsem zboží reklamoval a po 14 dnech mi přišla odpověd která mi vyrazila dech a to :
Na zarizeni zjisten neodborny zasah do zarizeni - doslo k poskozeni obou kabelu digitizeru na dotykovém panelu (kabely
jsou natrzene) - zarucni oprava poskozeneho dilu byla zamitnuta. Nabizime placenou vymenu dotykoveho panelu
a to s nabídkou opravy za 3854,- kč
Z tohoto jsem velice překvapen, do zařízení jsem se nepokoušel žádným způsobem zasahovat, natož jej otvírat, ani nevím jak se do něj dostat.


Požadované řešení

Prosím o radu jak postupovat, když nesouhlasím s takto vyřízenou reklamací. Dále bych se rád zeptal, zda-li jste nedostali více takových to podnětu. Děkuji Vacek


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému