Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2021
Z toho za letošní rok:539
Stále v řešení:130
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 459 stížnostech.

#35400Nejasné informace o pokračujícíh automaticky strhávaných poplatcích

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

7 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2019, před 7 dny

Markéta Koberová

Znění stížnosti

Dobrý den, bohužel, jsem zadala platbu z karty dne 9/9/19 za premiové členství. Bohužel před platbou nebyly podmínky zcela jasné, že popl.bude automaticky obnovován a to ve výši cca 2500Kč. Na email jsem odeslala, již teď několik žádostí o zrušení členství/odstoupení od smlouvy. Také jsem se snažila vymazat profil, to prý nejde pokud je členství zaplaceno. Prosím o radu jak co nejlépe postupovat.


Produkt

seznamka - automaticky opakujicí se platby


Požadované řešení

pomoc s odstoupením od smlouvy, přímé vyjádření od společnosti, že má smlouvy je zrušean.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2019 07:38, před 7 dny

Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Reakce společnosti

Publikováno
10.9.2019 16:07, před 7 dny

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.


Markéta Koberová

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.9.2019 09:16, před 6 dny

Dobrý den,

10/9 odeslán dopis doporučeně s dodejkou na adresu společnosti s odstoupením od smlouvy. Také jsem zablokovala platební kartu.
Kopie dopisu přímo odeslána na email pana Hlaváčka dne 11/9.
Již od 9/9/19 jsem odesílám emaily s odstoupením na pana Hlaváčka tak i na adresu zákaznického servisu a zatím bez přímé reakce.
Vždy jen automatická odpověď.
Bohužel zatím tato záležitost nedořešena.
S pozdravem.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2019 13:20, před 6 dny

Stížnost tedy přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby ve věci reagovala v zájmu jejího urychleného vyřešení.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.