Počet nahlášených stížností: | 220 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,byla jsem letos s vámi na dovolené v Tunisu hotel Thapsus a hned po příjezdu na hotel,nám bylo úplně jiným delegatem zděleno,že pro nás není volný pokoj,tak nás šoupli do vedlejšího hotelu,pokoj smrdel v koupelně a záchodě plíseň a to si ještě chtěly nechat na recepci naše pasy.Druhy den jsme se vrátili zplátky do našeho hotelu,kde nás asi po 2hodinach strcili do 2luzkoveho pokoje,kde přidaly 2 postele 3 dospělé a 1 dítě,takže jak sardinky,rodinný pokoj jsme dostaly až po 5dnech.A to nemluvím o jídle,které bylo furt dokola,věčně chyběly talíře,příbory,skleničky, věčně nešly automaty na pití a kafe.Špinavé lehátka u bazénu,za celých 15 dnů je nikdo neutrel.Vodu daly 1 láhev denně na pokoj.Svaciny byly zbytky ze snídaně a kdyz se snedly,tak se čekalo na oběd či večeři,což byl problém s dětmi které měly hlad a nebylo co jíst,což je při allinclusive kapku divné.Ani dětská vnitřní hernicka tam nebyla, což měla být.A manžel chytl z vody v bazénu zánět do uší...... Takže letošní volba hotelu nic moc, bohužel.
130013402 rezervační číslo
Ráda bych nějakou finanční kompenzaci, nebo slevu na další zájezd, ale to nevím jestli si vyberu u vaší cestovky, ne k vůli letošku, ale k vůli jiným nabídkám.
Děkuji Červenková
|
Tweet |