Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:220
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35405Špatné služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2019, před 5 lety

Zdeňka Červenková

Znění stížnosti

Dobrý den,byla jsem letos s vámi na dovolené v Tunisu hotel Thapsus a hned po příjezdu na hotel,nám bylo úplně jiným delegatem zděleno,že pro nás není volný pokoj,tak nás šoupli do vedlejšího hotelu,pokoj smrdel v koupelně a záchodě plíseň a to si ještě chtěly nechat na recepci naše pasy.Druhy den jsme se vrátili zplátky do našeho hotelu,kde nás asi po 2hodinach strcili do 2luzkoveho pokoje,kde přidaly 2 postele 3 dospělé a 1 dítě,takže jak sardinky,rodinný pokoj jsme dostaly až po 5dnech.A to nemluvím o jídle,které bylo furt dokola,věčně chyběly talíře,příbory,skleničky, věčně nešly automaty na pití a kafe.Špinavé lehátka u bazénu,za celých 15 dnů je nikdo neutrel.Vodu daly 1 láhev denně na pokoj.Svaciny byly zbytky ze snídaně a kdyz se snedly,tak se čekalo na oběd či večeři,což byl problém s dětmi které měly hlad a nebylo co jíst,což je při allinclusive kapku divné.Ani dětská vnitřní hernicka tam nebyla, což měla být.A manžel chytl z vody v bazénu zánět do uší...... Takže letošní volba hotelu nic moc, bohužel.


Produkt

130013402 rezervační číslo


Požadované řešení

Ráda bych nějakou finanční kompenzaci, nebo slevu na další zájezd, ale to nevím jestli si vyberu u vaší cestovky, ne k vůli letošku, ale k vůli jiným nabídkám.
Děkuji Červenková


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému