Společnost


Levande Export Limited

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35406Reklamácia tovaru a vrátenie peňazí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2019, před 3 měsíci

Daniel Bankovich

Znění stížnosti

Dobrý deň,

Dňa 17.7.2019 som si objednal mikinu a sveter značky Stone Island v hodnote 180,80 €.
Tovar prišiel 1.8.2019 a hneď po rozbalení som zistil, že 1 ks je poškodeny a zároveň oba sú falošné, žiaden originál, za ktorý som zaplatil. Až 5.8.2019 mi predajca písal, či reklamujem 1 ks alebo všetko, na to som napísal, že všetko. Poslali mi adresu na ktorú mám poslať reklamovaný tovar a zároveň chceli číslo účtu na vrátenie peňazí. Po niekoľkých mailoch, či im zásielka prišla mi 14.8.2019 napísali, že už ju eviduju a zadávaju ma na vrátenie peňazí.
Dnes je 10.9.2019 a peniaze stále neprišli, už ani mereagujú na maily.
Na stránke nemajú žiaden kontakt.
Teraz nemám ani peniaze a ani tovar.


Produkt

Šedá regular fit mikina Stone Island - kód F000805 a Modrý regular fit sveter Stone Island - kód F000797


Požadované řešení

Vrátenie peňazí


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2019 10:11, před 3 měsíci

Pokud zmiňovaný e-shop jakýmkoli způsobem míří a cílí i na české spotřebitele, použije se pro zakoupené zboží režim českého platného práva.

Byl-li zaslán padělek, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit podle § 2002 občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelovi tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Ochranu práv duševního vlastnictví má jako dozorový orgán na starosti úřad Celní správy. Na tento úřad je možné se obracet s konkrétními podněty, pokud se setká spotřebitel s prodejem padělaného zboží či jeho nabídkou, a to prostřednictvím jejich internetových stránek zde: https://www.celnisprava.cz/cz/o-nas/kontakty/Stranky/internetova-kriminalita.aspx

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2019 15:59, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.