Počet nahlášených stížností: | 635 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den.Jiz nekolikrat po tel.rozhovorech s operatorem me byly podany nepravdive informace.Ohledne romingu,kdy me opet budou fungovat sluzby.Bylo me receno po pul roce vporadku platbach vse bude opet fungovat jak ma.Pokazde me rikali nejaky termin spusteni a dnes opet me nebylo vysvetleno proc to u vsech mych tel.cislech nefunguje.Jsem u tmobile mnoho let 15 urcite platim nemale faktury mam hodne vasich sluzeb a toto jednani se me nelibi.Minuly rok jsem mela z rodinnych duvodu problem,ale faktury platim a nemale.U dvou tel.cislech mam to funkcni a jeste u tri ne.Vzdy me jsou podany nepravdive info a dnes me bylo receno operatorem,ze me nikdo nerekne kdy to bude fungovat.Kdybych vedela,ze toto vznikne nepodepisu dalsi smlouvu u tmobile a prejdu k jinemu operatorovi.
Prosim prehrat me tel rozhovory kde me jsou podany nepravdive informace a prosim o spusteni sluzeb,tak jak u tmobile bylo receno.6mesicu bylo splneno bez jedine upominky a platby vzdy 20 v mesici a v minulosti placeno vzdy i s vasemi pokutami a to vysokymi.
|
Tweet |