Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:976
Z toho za letošní rok:23
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35424Nezastavení náhradní autobusové dopravy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2019, před 5 lety

Kateřina Smolová

Znění stížnosti

Dobrý den, čekali jsme na nádraží v Černožicích u zastávky náhradní autobusové dopravy na autobusové spojení do Smiřic, kde navazuje vlak až do Hradce Králové. Autobus měl jet v 18:04, v 18:03 projel kolem nás autobus NAD. Čekali jsme na zastávce dalších 20 minut, autobus na internetu bez zpoždění, nakonec nám došlo, že onen autobus zkrátka nezastavil a volali jsme na zákaznickou linku, kde nám řekli, že jediný způsob, jak s tím něco udělat, je napsat stížnost.

Takže píšu stížnost.

Bohužel to není poprvé a byla jsem i svědkem situace, kdy se řidič NAD zeptal, jestli někdo jede do Černožic, a když zjisti, že ne, zastávkový autobus to fikl normálně přes hlavní rovnou do Jaroměře a o cestující jedoucí Z Černožic a ZE Semonic se nestaral. A jelikož bylo už dost pozdě večer a mohl to být i poslední spoj domů pro někoho z Černožic...

Bohužel se to nestalo poprvé a slyšela jsem, že existuje pokuta za zastavení někde jinde, než je zastávka, ale myslím, že naopak za NEZASTAVENÍ NA ZASTÁVCE BY MĚLA BÝT POKUTA!

Jsme touto situací dost zklamáni a doufáme, že budou podniknuty kroky k jejímu vyřešení.


Požadované řešení

Doufám, že podniknete kroky k vyřešení této situace, aby se toto už neopakovalo a nestalo se, že by se někdo pozdě večer nemohl dostat domů, protože pan autobusák nebude považovat za nutné do vesnice vůbec zajíždět, či případně zastavit.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému