Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1194
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#35427Nedodání baliku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2019, před 5 lety

mirka pokorna

Znění stížnosti

Zdravím,objednávám ze společnosti ZOO hit
Už podruhé se mi stalo,že zboží nebylo doručeno na adresu,i když jsem byla doma.Sms ohlašující hodinu předání dorazí ale pak mi dorazí sms,že si mám zboží vyzvednout na adrese Altnet Slaný.Den před dodáním dbám na to abych měla prostředky na kartě a zboží vyzvednout na místě,kde zas berou jen hotovost.
Zásilka 40595578206
Nepřijde mi správné rušit spolupráci ze Zoohitem,pro neschopnost dopravní společnosti.Napište mi prosím,co mám dělat aby mi zboží bylo doručeno opravdu domů.Díky.Pokorná


Požadované řešení

???Jaký já mám navrhnout řešení???Aby byl balík doručen


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému