Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:120
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#35441Zamítnutí reklamace na prodejně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 hodin 6 minut

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2019, před 5 lety

Matěj Křivoň

Znění stížnosti

Dobrý den,

Dnes jsem chtěl reklamovat tenisky Fila zakoupené v dubnu 2018. Důvodem byla skutečnost že se celá zadní čast (opatěnka) začala rozpadat a trhat. Poté co mi prodavačka na prodejně vyplnila formulář vyhrkla na mě že reklamaci zamítá z důvodů nedostatečné údržby. Přiznám se že nevim jak bych měl zamezit trhání rozpádaní a trhání této části. Na to samé jsem se ptal prodavačky, ta mi neodpověděla s tvrzením že má na danou věc kurz a prostě to pozná a reklamaci zamítá. Nenabídla ani možnost opravy či výměny, nedej bože vrácení peněž které jsem od začátku požadoval natož aby vyhověla mému požadavku na zaslání obuvi proškolenému znalci. Je možné tuto vzniklou situaci jakkoliv řešit?


Produkt

Fila obuv


Požadované řešení

výměna zboží


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému