Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:635
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#35443Neznámé číslo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 54 minut

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2019, před 5 lety

Lenka Balharová

Znění stížnosti

Dobrý den, dnem 16.8.2019 se mi ukončila smlouva s T-mobile, vystoupila jsem z flotily čísel. Začala jsem řešit další smlouvu a na jejich e-shopu mne zaujala nabídka s názvem MOBIL DATA. Vyplnila jsem vše online a čekala jsem, až dostanu zprávu, ať přijdu podepsat smlouvu na pobočku v Havířově. Nemám moc zkušenosti v kamenných pobočkách, proto mne překvapila neprofesionalita, neochota. Smlouvu jsem na podpis měla, ale s číslem, které jsem nikdy neměla, nemám a mít nebudu. 737 441 502. Nevím, od koho číslo je a nechápu, jak se dostalo ke mne. Řešila jsem to jak na pobočce, naprosto zbytečné, přes jejich linku, taky o ničem. Byla jsem docela hodně naštvaná za přístup a odešla jsem k O2. A vše v pohodě. O to více mne překvapilo, včera jsem našla ve schránce fakturu na číslo, které jsem psala výše a dokonce s rozpisem, do jakých sítí se volala. Super. Někdo tedy číslo má, ale já to nejsem. Ihned jsem volala na jejich info linku, mluvila s operátorem několik minut. Vše chápal a ukončil hovor s tím, že se musí poradit a ozve se. Nic. Dnes jsem dopoledne volala znovu, stejné vysvětlování, stejné pochopení a slečna to povýšila, řekla, že se ozve do 15 minut. Což se nestalo. Už nevím, kam se obrátit. Psala jsem na jejich stránky, že je chyba na jejich straně, dokonce jsem poslala na číslo, které neznám poštou výpověď, to mi taky poradili a nic. Mám uhradit 593,- což je naprostý nesmysl. Kdyby jste mi mohli poradit, byla bych Vám velice vděčná, sama už nevím co s tímto dál.
Děkuji


Produkt

Číslo které nemám


Požadované řešení

Okamžité zrušení čísla, které figuruje na mé číslo a zrušení faktury, kterou nemám důvod platit, mám svůj tarif a jiné číslo u O2 a to od 2.9.2019


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému