Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2101
Z toho za letošní rok:619
Stále v řešení:149
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 467 stížnostech.

#35457Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2019, před měsícem

Lenka Hradilová

Znění stížnosti

Dobrý den,

7.9.2019 jsem v rámci 14denní lhůty zaslala na email zakaznickyservis@be2.cz podepsaný dokument o odstoupení a žádostí o smazání účtu. Nikdo dosud nereagoval, zaslala jsem tedy i na email michal.hlavacek@be2.com, dosud bez odpovědi.


Produkt

Premium účet na měsíc


Požadované řešení

Potvrzení o odstoupení od smlouvy (klidně si ten měsíční poplatek mohou nechat), potvrzení o deaktivaci profilu a vymazaní z evidence společnosti.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2019 12:19, před měsícem

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Reakce společnosti

Publikováno
13.9.2019 12:16, před měsícem

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.


Lenka Hradilová

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.9.2019 13:04, před měsícem

Zákaznický servis mne kontaktoval v návaznosti s komunikací s dTest a PREMIUM sluzby zrusil. Děkuji.

Reakce společnosti

Publikováno
16.9.2019 14:05, před měsícem

Prosíme ukončit stížnost. Vše je již vyřešeno.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2019 06:19, před měsícem

Stížnost tedy na základě výše uvedeného uzavíráme.