Společnost


Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:71
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#35479Zamitnutí Pojistná udalost 7038551 česká pojištovna

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2019, před 3 měsíci

slejška bohumil

Znění stížnosti

Dne 20 12 2018 jsem sjednal pojišteni domácnosti 40881350-69
muj problém je že mám špatne sepsanou smlouvu panem P. K.
Dne 15 6 2019 MI vykradly garáž po kontaktu likvidátora mi bilo sděleno že garáž je na jinem pozemku než nemovitost ale na stejné ulici když jsem nemovitost pojistoval tak jsem jasně říkal že garáž je jinde pan p. k. se koukal do katastru nemovitostí a jasně mi říkal že garáž vidí že se nachází na jiné parcele ale nenapsal to do smlouvy ve smlouvě muj majetek je napsáno věcí v nebytových prostorech a to i v případě že se tito nacházeji na jiné adrese ale v téže obci ale ve všeobecných podmínkách na straně 19 specifická část Adresa tohoto místa je výslovně uvedena ve smlouvě a tady je kámen urazu protože došlo k chybě se strany pana P. k. který to nenepsal do smlouvy a proto mi pojištovna odmítla vyplatit pojistku na moji otázku proč jsem platil pojištení nebytových prostor když jiný prostor než garáž nemám pro laika je smlouva špatně čitelná podle pojištovny je vše v pořádku právně také ale s morálního hlediska ne přeci jsem níc neudělal a mám pykat za svou blbost že jsem smlouvu lépe nečetl přeci pojištovák na pobočce je školen a určitě je pojišten proti chybě asi bude nemožné aby pojištovna uznala chybu za svého bývalého zaměstnance Slejška bohumil


Produkt

pojistná událost 703 85 51 pojistná smlouva 40 881350-69


Požadované řešení

uznání mé pojistné události vyplaceni peněz za vloupání do garáže


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2019 13:33, před 3 měsíci

Prokáže-li spotřebitel, že byl chybným jednání pracovníka společnosti poškozen, má právo na náhradu škody, která mu v důsledku tohoto jednání vznikla.

Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem pojišťovny, má možnost podat proti tomuto postupu stížnost. Stížnosti se doručují na adresu pojistitele Česká pojišťovna a.s., P. O. BOX 305, 659 05 Brno a vyřizují se písemnou formou, pokud se strany nedohodnou jinak. Nereaguje-li pojišťovna na stížnost nebo ji zamítne, může se spotřebitel obrátit i na Českou národní banku, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, která je orgánem dohledu nad pojišťovnictvím.

Obecně je k mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) u pojištění příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz.

Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2019 10:15, před 19 dny

Společnost nás informovala, že odpověď spotřebiteli na danou stížnost byla již zaslána. Žádáme proto spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


slejška bohumil

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.11.2019 16:13, před 19 dny

bohužel mi pojištovna stížnost zamítla posílám vám přílohu vijádření pojištovny

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2019 16:19, před 19 dny

Vzhledem k tomu, že prostřednictvím portálu VašeStížnosti.cz bohužel nelze dospět k vyřešení věci, jsme nuceni stížnost uzavřít.