Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:438
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

67%
33%
Toto skore je založeno na 79 stížnostech.

#35482Nefukční dárková karta firmy Kaufland

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce

Detail stížnosti

Publikováno
13.09.2019, před 3 lety

Josef Líbal

Znění stížnosti

Dne 12.9 2019 jsem odpoledne nakupoval v Kauflandu Mariánské Lázně.Při placení nešlo zaplatit vaší dárkovou poukázkou.Nikde nebylo upozornění že nelze platit touto poukázkou.Při požadovaném vysvětlením této trapné situace se semnou nikdo nebavil a vedoucí nepřišel.
S pozdravem Líbal Josef


Požadované řešení

Informovat zákazníka o případných problémech.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2019 08:06, před 3 lety

Zakoupením dárkového poukazu, uzavírá spotřebitel s podnikatelem smlouvu, jejíž součástí jsou i smluvní podmínky, se kterými tímto souhlasí. Smlouva je dvoustranný akt, který zakládá práva a povinnosti oběma stranám. Společnost by měla povolit vyčerpat zakoupený poukaz, případně vrátit cenu za nevyčerpané poukázky, pokud je poukaz platný.

Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
13.9.2019 10:34, před 3 lety

Vážený zákazníku,

děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2019 09:02, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2019 07:53, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.