Společnost


Zboží ze skladu s.r.o.

Počet nahlášených stížností:224
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35486Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.09.2019, před 5 lety

Monika Milnerová

Znění stížnosti

Zboží jsem objednala klasicky přes eshop, zaplatila a nic, žádný email o platbě, hlavně, že mě 3x upozorňovali, že mám zaplatit, naštěstí se jedná o pár kaček. Psala jsem na email reklamaci, žádná odezva, psala jsem sms, žádná odezva, zkoušela jsem volat, číslo není dostupné..jediné co nechápu, jak je vůbec možné, že eshop ještě vůbec funguje....


Produkt

Reklamace - nedodané zboží


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému