Společnost


ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD

Počet nahlášených stížností:74
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

46%
54%
Toto skore je založeno na 26 stížnostech.

#35523Vymáhání zaplacení zboží, které jsem vrátil

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2019, před 5 lety

Jan Kubeček

Znění stížnosti

Společnost ČMO mi píše, že mám nedoplatek za zboží, které jsem obdržel 2.9.2019, ale v zákonné lhůtě vrátil 6.9.2019, podací číslo: DR0383536075X.
Dále jsem žádal o vymazání mých osobních údajů z jejich evidence, což odmítli.


Produkt

Po objednání jedné mince ve slevě poslali druhou neobjednanou za celkem 1374 Kč.. Rozhodl jsem se objednávku zrušit, což jsem udělal rekomandem 4.9.2019.


Požadované řešení

Splnil jsem veškeré zákonné lhůty na odstoupení od objednávky, vrátil vše, co mi bylo zasláno, tudíž nemám žádný nedoplatek, a rád bych s touto firmou již nekomunikoval.č.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému