Počet nahlášených stížností: | 251 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Týden a možná více dodací lhůta, neskutečné.. eshop předal zásilku 10. 9. a dodnes ji nemám.. v pátek 13. 9. jsem urgovala, bezvýznamně, jelikož dnes po další urgenci, mi opět nebyli schopni říct termín dodání, pak mi dorazila sms, že dodání proběhne bohužel až zítra což je 17. 9. V dnešní době, kdy je na výběr z tolika dopravců mě udivuje, že jim toto vedení toleruje. Pokud by to byla hloupá dekorace neřeším, ale v zásilce mám žrádlo pro psy, kteří už týden čekají... Toto byla má poslední volba dopravní společnosti Geis.
č. 07031121238
Okamžité doručení zásilky, jelikož dorpavné hradil eshop, tak by tuto částku měli vrátit jim na účet!
|
Tweet |