Společnost


UNI HOBBY, a.s.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#35530Reklamace chladící box

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2019, před rokem

Nataša Pomykalova

Znění stížnosti

Dobrý den ,dnes mi byla zaslána sms ,že reklamace je vyřešena výměnou konektoru.Jelikož jsem byl nucen zakoupit druhy box,protože jezdím do zahraničí a toto jsem nutně potřeboval.V reklamačním listu je uvedeno odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.Jak mám dále postupovat,poněvadž další chladící box je mi k ničemu,trvám na vrácení peněz a odstoupení od smlouvy.
hezký den Hanus


Požadované řešení

odstoupení od smlouvy s následným vrácením peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2019 09:32, před rokem

Pokud byla reklamace vyřízena prodejcem v zákonné lhůtě 30 dnů ode dne uplatnění jejím uznáním jakožto oprávněné, pak jsou nároky kupujícího z vadného plnění stanoveny občanským zákoníkem, a to, následujícím způsobem.

Dle ustanovení § 2169 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má prodávající zákonnou povinnost při uznané reklamaci danou věc opravit, dodat novou věc a pokud to není možné, umožnit odstoupení od smlouvy. Mezi výše uvedenými nároky je hierarchie. Primárně má tedy spotřebitel právo na opravu, až pokud není možná, právo na výměnu. Nelze-li využít žádné z předchozích práv, potom má právo na odstoupení od smlouvy, tedy vrácení peněz. Vždy má spotřebitel ještě právo na přiměřenou slevu.

Spotřebitel má možnost sdělit prodejci, jaký způsob vyřízení reklamace požaduje, nicméně z výše uvedeného vyplývá, že je na prodejci, jakým způsobem bude reklamace nakonec vyřešena. Pokud tedy věc opraví nebo vymění, bude postupovat dle zákona.

Reakce společnosti

Publikováno
18.9.2019 09:16, před rokem

Hezký den,

reklamace byla vyřízena v zákonné lhůtě 30 dní, a to opravou produktu.
Pokud budete chtít vrátit druhý chladící box, vyjdeme Vám vstříc.
Na zboží můžete u nás odstoupit od kupní smlouvy do 15 dnů, pokud byl produkt zakoupen
na prodejně. V případě, že je zboží vráceno prodávajícímu v jiném než neporušeném stavu, je spotřebitel povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu či vzniklou škodu na zboží, pokud bylo se zbožím nakládáno jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží včetně jeho funkčnosti. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne tím, že kupní cena, která je prodávajícím v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady a škodu odpovídajícím způsobem snížena.

S pozdravem

Za UNI HOBBY, a.s.


Nataša Pomykalova

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.9.2019 13:30, před rokem

Dobrý den
pokud jsem pochopila ,je možnost vrácení. Zboží je neporušeno,používáno jen na cestách,vyměněn jen konektor.Hezký den Pomykalova

Reakce společnosti

Publikováno
18.9.2019 13:54, před rokem

Hezký den,

přesně tak, vrácení je možné dle výše zmíněného.
O bližší informace se kontaktujte na info.prodejna(kde bylo zakoupeno)@unihobby.cz.

S pozdravem

Za UNI HOBBY, a.s.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2019 07:58, před rokem

Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby mohla o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.


Nataša Pomykalova

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.9.2019 14:46, před rokem

Hodnocení: