Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1194
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#35579Nedoručené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2019, před 5 lety

Iveta Leitnerová

Znění stížnosti

Dobrý den
Včera dne 18.9.19 mi měli být doručeny dvě zásilky 40140584766 a 41450561454 na adresu u Lesíka 16 Znojmo 669 02 .V SMS stalo že mám očekávat kurýra v čase 13-15 hodin, kurýr nedojel a hodil mi balík na parcel shop do Dobšic -Tpz Dobšice za školkou 318 . Poté jsem napsala ppl na Facebooku aby zjistili co se stalo -tak dle kurýra na mě zvonil a já nebyla doma ,což je teda lež , čekala jsem na něj celý den , zvonek funguje v ten den byla u mě i česka pošta a v pohodě mi jinou zásilku doručili. Přes facebook z ppl jsem bohužel nic nevyřešila, zásilku mi opakovaně doručit nemohou,bohužel já se nemám jak pro balík do Dobšic dostat.Tak aspon píšu sem


Produkt

Kurýr s mobilním číslem 604 760 674


Požadované řešení

Zaslat zásilku zpět na mou adresu z parcel shopu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému