Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:59
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#35585Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2019, před 7 měsíci

Tomáš Plevza

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 29.5.2019. jsem zakoupil v prodejně Hecht v Havířove motorovou sekačku s pojezdem, po dvou dnech, co jsem ji zakoupil jsem se dal do sečení trávy. Po sečení trávníku jsem si všiml, že od vzduchového filtru kape olej. Hned jsem se vydal do prodejny, kde jí servisní technik očistil a řekl, že se to mohlo stát a bude to v pořádku. Další sečení trávníku už jsem nedokončil, sekačka už se dusila, chcípala, byla cela znečištěna od oleje a nešla nastartovat.
9.6.2019 1. reklamace- byla uznána. Seřízení motorové jednotky, jedná se o záruční opravu.
Další sečení - opět silně teče olej přes vzduchový filtr sekačka po zahřátí nechce startovat.
12.8.2019. 2. reklamace, seřízení - záručně opraveno.
Další neúspěšné sečení, olej hodně teče přes vzduchový filtr.
25.8.2019. 3. reklamace- už jsem žádal o výměnu stroje, nebo vrácení peněz. Popis opravy:závada uvedena zákazníkem se neprojevila, stroj byl zřejmě nakloněn na bok a poté vytekl olej. JEDNÁ SE O NEZÁRUČNÍ OPRAVU.
Hned jsem požádal zaměstnance prodejny o delší zkoušku stroje a cca po 5 min. co sekačka byla nastartována olej byl opět vidět u vzduchového filtru.
Ten tedy viděl, že opravdu je na sekačce něco špatně.
Takže jsem ihned podal 4. reklamaci.
Nevím co tedy si mám o tomhle přístupu Hechtu myslet...


Produkt

Hecht 5534SWE motorová sekačka s pojezdem


Požadované řešení

Chci raději vrátit peníze.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2019 10:22, před 7 měsíci

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Projeví-li se na zboží vady během 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Ten by měl zejména prokázat, pokud reklamaci zamítá, že zboží bylo při převzetí bez vad nebo že tato konkrétní vada byla způsobena spotřebitelem a tím vyloučit její přítomnost na zboží při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením soudního sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace.

Reakce společnosti

Publikováno
1.10.2019 15:05, před 6 měsíci

Vážený pane Plevzo,
na základě dohody s naším centrálním servisem došlo k výměně motoru. Hecht 5534SWE motorová sekačka byl dne 1.10.2019 odeslán na pobočku k Vašemu vyzvednutí. Tímto považujeme celou záležitost za uzavřenou. Rádi bychom Vám poděkovali za postoj při řešení reklamace a přejeme bezproblémové užívání naší techniky.
P.Chrudimský, Hecht Motors s.r.o.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2019 12:14, před 5 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2019 09:46, před 4 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.